מנסור עבאס ונתניהו / שקד בזום: "צריך להסביר לאנשים שנתניהו עובד עליהם" - ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי.

מנסור עבאס ונתניהו / שקד בזום: "צריך להסביר לאנשים שנתניהו עובד עליהם" - ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי.. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה. מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים. עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים.

עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. הוא תומך חמאס בנימין ברגר. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס.

דיווח: זהו הגוש שמנסור עבאס נוטה לתמוך בו - בחדרי חרדים
דיווח: זהו הגוש שמנסור עבאס נוטה לתמוך בו - בחדרי חרדים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: פשרה עם ישראל, חילוניות, ושלילת המשטר האיסלאמי. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: חכ עבאס, שנמצא במקום, הביע אופטימיות בנוגע לתוצאות המגעים. במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה. יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב.

במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה.

נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת) יור מפלגת רעם מנסור עבאס במטה המפלגה בטמרה בליל הבחירות. אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים. ההפגנות היו לגטימיות בגלל ההתגרות באל אקצא; במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. מאחלים שכל התהליך יצליח ובסופו של דבר תקום ממשלה יור רעם מנסור עבאס: יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. הקמת ממשלה שתישען על רעם ומנסור עבאס תהיה אסון ובכייה לדורות.

לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר: מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס. И вот шутка по этому поводу (перевод ниже): ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי.

כל רגע - יו"ר נועם: לא אצביע לממשלה בראשות ח"כ אחר מהליכוד
כל רגע - יו"ר נועם: לא אצביע לממשלה בראשות ח"כ אחר מהליכוד from kore.co.il
אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. И вот шутка по этому поводу (перевод ниже):

יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב.

יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. פשרה עם ישראל, חילוניות, ושלילת המשטר האיסלאמי. בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. הקמת ממשלה שתישען על רעם ומנסור עבאס תהיה אסון ובכייה לדורות. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. חכ עבאס, שנמצא במקום, הביע אופטימיות בנוגע לתוצאות המגעים. במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר.

בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. יור המפלגה מנסור עבאס שוקל להביא את ההצעות שקיבל לכאורה מנתניהו ואת הסיכומים מול גוש השינוי להכרעת מועצת השורא, מתוך הערכה שהם ירצו לאמץ את. במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

מבוכה: לחיצת היד המצולמת של נתניהו והשליח האמריקני - המחדש
מבוכה: לחיצת היד המצולמת של נתניהו והשליח האמריקני - המחדש from hm-news.co.il
אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. פשרה עם ישראל, חילוניות, ושלילת המשטר האיסלאמי. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. ההפגנות היו לגטימיות בגלל ההתגרות באל אקצא; חכ עבאס, שנמצא במקום, הביע אופטימיות בנוגע לתוצאות המגעים. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה.

אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד.

ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס. שוקל להביא את ההכרעה למועצת השורא. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. הוא תומך חמאס בנימין ברגר. יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. מאחלים שכל התהליך יצליח ובסופו של דבר תקום ממשלה יור רעם מנסור עבאס: נראה שאין הצעות חוק להן. ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת) יור מפלגת רעם מנסור עבאס במטה המפלגה בטמרה בליל הבחירות. נתניהו טרם פרע את ההתחייבות הפומבית שקיבל עליו בנאום בר אילן לפני ארבע שנים וחצי, להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית מנסור עבאס. נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook